loading...
بی وفا ومن 20
من20 بازدید : 3 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Hamid Askari – Havaye Geryeh

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای حمید عسکری با نام هوای گریه

از آلبوم خوشبختی

 

5ue57uw472347247

 

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۴۲ مگابایت

» دانلود آهنگ هوای گریه «

 

 

 

 

 

هوای گریه دارم ، امشب دلم گرفته

اینقده هق هق زدم ببین صدام گرفته

این شبا به جای تو با خودم حرف میزنم

با مرور خاطراتت به خودم ضرب میزنم

این روزا با کی میخنــــــدی

وقتی تو گریه میســـــــــوزم

حتی با وجود این درد ، من به فکرتم هنوزم

پلکای خسته و بی خواب

خبر از حال بدم داشت

تنها عکس تو کنارم که منو تنها نمیذاشت

تو خیابونا چقد تنهایی قدم زدم

تو خیالم تورو بخشیدم و باز بهم زدم

باورم نمیشه که اینقد ازم دور شدی

نگو قسمت این بود ، نگو مجبور شدی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 453
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد